fredag 3. juli 2015

Flytting i sommervarmen

Hvilken dag som helst skal jeg gå igang med å pakke alt jeg eier og har i denne kollektivleiligheten ned i pappesker. De samme pappesker jeg kom hit med i januar 2014. Det har vært fine 1,5 år her, men jeg gleder meg veldig til å kunne gå ut av dusjen uten å tenke på at håndkleet dekker absolutt hele meg, eller slippe å bekymre meg for at andre irriterer seg over oppvask i kummen som kanskje blir nødt til å vente til neste dag. Og jeg gleder meg til kortere avstand til jobb, sentrum og de jeg er glad i. Faktisk vil det bli kun en trapp på omtrent 15 trinn ned til storesøster og hennes familie. Små barnetrinn vil nok titt og ofte høres i den trappa, og skal jeg ankomme hjemmet uten å forstyrre eldstejenta blir jeg nok nødt til å være ytterst stille.

Søndag benyttet jeg meg av fri frakt-tilbudet og bestilte to nye møbler fra IKEA + taklampe (Hektar) til kjøkkenet. Møblene er i serien Malm, så står de i stil med kommoden jeg har fra før. Liker så godt den serien; stilren og matchende til absolutt alt.

Ellers går fortsatt sommerdagene stort sett med til jobb. Og til å sluke One Tree Hill helt på nytt igjen. Tror egentlig jeg ser opp igjen OTH for å utsette sesong 3 av Orange is the New Black så lenge som mulig, for jeg vil så gjerne strekke den ut maksimalt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legger du igjen noen ord blir jeg glad!