tirsdag 16. juni 2015

Fun in the sun...

... resulterte i en dag uten sol for min del. Min reisevenninne Linn hadde gjort forarbeidet grundig og var solbrun allerede foer vi ankom Rhodos, men det hadde ikke jeg. Hvilket resulterte i hummerroed rygg og skuldre etter foerste dag i sola. Derfor har jeg proevd aa holde meg utenfor solstraalenes rekkevidde i dag, hvilket har gaatt ganske bra saalangt. Jeg ble med Linn ned til Elli beach rett etter frokost, foer jeg kapitulerte og gikk opp i handlegatene igjen. Fant meg mer Paracet paa naermeste apotek og gikk til hotellet for en kald dusj. Vet at det kanskje ikke er det lureste mtp avflassing, men det er det beste jeg kan komme paa naar det svir saann.. Etter en hvil paa sengen tuslet jeg ut igjen for aa finne noe til lunsj, foer jeg fant veien til hotellet igjen. Naa tror jeg Linn er fornoeyd med dagens mengde sol, og hun er paa vei tilbake hit hun ogsaa. I kveld skal vi proeve moussaka til middag, og da treffer vi nok et vennepar av Linn igjen. De har en skjoenn liten soenn paa 1,5 aar.

Rhodos har vist seg aa vaere et populaert og sjarmerende sted saalangt. Det fines utallige "festpromotoerer" her, og alle skulle gjerne hatt oss med ut paa sitt utested. Ikke alle tar nei for et nei og kan vaere vanskelig aa avvise. Enkelte servitoerer er ogsaa gjerne litt for frempaa i sin kontaktsoeken, men saalangt har ikke dette vaert noe stort problem, heldigvis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legger du igjen noen ord blir jeg glad!