onsdag 14. desember 2011

No one will be sleeping on the night of Christmas Eve


I ordentlig juleånd har jeg i det siste hørt en del på min iTunes-julespilleliste, og en av sangene som spilles mest i den listen er "When Christmas Comes to Town" fra The Polar Express. Det underfundige er at jeg fortsatt ikke har sett selve filmen, noe jeg har veldig lyst til å få gjort denne jula. Sangen er ihvertfall kjempesøt, synes jeg; et bilde på barns følelser rundt jula... Siden jeg ikke har sunget så mange julesanger før (iallefall ikke noen som har kommet lenger enn "Singing Projects"-mappa på skrivebordet) fant jeg frem til en instrumental som kunne backe meg opp. Her og der fumler jeg litt i et par ord, og jeg har ingen uttrent stemme, men jeg håper dere ikke får ørevondt av å høre på.

When Christmas Comes to Town by scarletlion

2 kommentarer:

  1. Vi så den på barneskolen, og jeg husker jeg synes den var rar.... Men HEI! Så fiiiiiin denne var! (Og så flink du er!!) Det høres ut som om du har skikkelig recordutstyr!! HAr du det? Eller så er du vELDIG flink til å bruke det du har, altså! :D

    SvarSlett
  2. Kjempeflott Karina, du er jo så flink :D Me likes. Jeg så faktisk The Polar Express første gang jeg var i England, og siden jeg og Ste har vært helt på styr før jul med alt julete kjøpte vi masse julefilmer, denne inkludert. Ste likte den veldig godt ^^

    Godt nytt år søta <3

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord blir jeg glad!