søndag 11. desember 2011

So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play. So many dreams are swinging out of the blue; we let them come true


Si meg én ting; hvem er det egentlig som har skrudd opp tidens universalknapp? Har på følelsen at 2012 står trippende på dørstokken, helt utålmodig og ivrig etter å stige inn. Men først må vi prøve å nyte julehøytiden litt ekstra godt! Faktisk vet jeg ikke helt hvor julekvelden skal tilbringes ennå, men jeg skal iallefall først på tidligvakt, så til julegudstjeneste. Godt selskap blir det forhåpentligvis uansett hvor vi drar, for i jula legges liksom ikke så mye imellom; da er man ekte og nær, og vi kler på oss følelsene utenpå.

Fant igjen dette utrolig koselige bildet; faktisk et bilde som også er gjengitt på det utrolig hyggelige julebrevet fra herlige Siv!

Om bare et kvarter skal jeg i vei til kirka for å først varme opp og ha generalprøve, før vi klokken 18 skal fremføre årets julekonsert. Koret jeg går i har kanskje en gjennomsnittsalder på omtrent 55-60, men det gjør meg absolutt ingenting... Tror jeg vokser på det, samtidig som at min ungdom kanskje smitter over på de andre. For at ikke mamma skal bli stressa bør jeg kanskje gjøre meg klar omtrent nå. Og forresten kan jeg skrive mer om dagens artist (One Direction) senere en gang, for bare i løpet av noen måneder har de skutt seg inn i hjertet mitt som fem piler. Håper dere liker deres versjon av Alphaville's Forever Young! Da må jeg løpe igjen! Forresten har jeg et par litt mer personlige ting å dele; ting som skulle tilsi mer tid til blogging etterhvert. Vi skrives.

4 kommentarer:

  1. Hihi, jeg tenkte på kortet med en gang jeg så bildet :D Også håper jeg konserten går bra! Ps. jeg gleder meg til å lese mer, og håper du har det bra!

    SvarSlett
  2. Jul blir bra vettu, hvorenn det skulle feires så lenge det feires med rett folk. Gleder meg sykt til å hjem. Kjenner tiden går superraskt, så herlig, men det betyr det er over før det starter også! :0 Får prøve å roe ned alt litt i juletider, nyte så godt man kan. Kunne gjerne tenkt meg å sett deg i julekonsert, så flink som du er ^^

    SvarSlett
  3. Sv/ Det er liksom det som er bra i denne situasjonen nå, det at han kan komme seg bort fra de han jobber for nå. Makan til uproffe sjefer skal man lete lenge etter. Hvorhenn han finner seg jobb nå, må jo bare være bedre!

    Syns gjerne du skal synge inn fin julesang!

    SvarSlett
  4. håper konserten gikk fint <3
    du passer nok fint inn selv om du er yngre, du fremstår jo uansett langt eldre enn du er..(men kanskje ikke 50-60 hehe)

    håper også at søndagen din ble bra og i godt selskap?

    snart jul nå, og ikke glem det vi snakket om for ikke så lenge siden, om pauser og tid til deg selv i disse hektisk førjulstider.

    glad i deg

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord blir jeg glad!