tirsdag 25. oktober 2011

Your love is a symphony all around me, running through me



I hele går, etter mange timers lesing og forelesninger i anatomi, ryddet jeg rommet mitt for å gjøre plass til en skinnsofa og en stor TV som skulle fjernes fra stua fordi søster og svoger har fått kjørt opp sine ting fra Bergen. Da jeg kom hjem fra skolen igår sto fjernsynet mitt på gulvet, og jeg fant snart ut at det ville være best å rydde bort ting fra bordet slik at den slapp å stå midt på gulvet! 

Er fornøyd med resultatet, og har brukt noen timer i sentrum nå for å kjøpe hårfarge (en sånn som vaskes ut etter en stund), litt smågodt, to filmer (Narnia: The Voyage of the Dawn Treader og Easy A), noe ny sminke og flere collegeblokker. Er nødt til å få orden på notatene fra skolen også snart, og helst skrive alt inn i dokumenter som lett kan lagres i riktig mappe! 

Nå har jeg sittet på bliblioteket i flere timer, og jeg begynner å bli sulten! Søster har laget middag hjemme som venter i kjøleskapet, og ikveld planlegger jeg å se Narnia. Med dyne og pute, noe godt å drikke og talglys. I skinnsofaen. Det blir herlig. 

Her er fire bilder av rommet mitt slik det så ut før ryddingen:




Og etterpå ble det da litt bedre, eller hva?


Veldig god skinnsofa! Egentlig greit at søster og svoger fikk hentet opp sin egen, så kan sengen få fri på dagtid.
Bokhylle med masse god underholdning og skolesaker nederst, stor TV, mac, telefon og ja, egentlig der jeg gjør skolearbeid.
Savner et gulvteppe! Voldsomt kaldt å trå på gulvet om morgenen...
Dette er egentlig en slags tatovering som man bruker på øyelapper (var nødt til å bruke det da jeg var ca 8 år, og det begynner å bli veldig lenge siden! Snart 13 år!
Nå skal jeg gjøre ferdig resten av de få ærend jeg hadde idag, før turen går hjemover. Har studiedag imorgen, før vi skal i øvingsavdelingen for å trene på injiseringer på torsdag! Så blir det mange timer anatomi på fredag igjen før jeg skal jobbe i helgen. Ha en god tirsdag (:

4 kommentarer:

  1. FLINKA! Syke så ryddig og fint det er nå, da! Det er en hærlig følelse, det! Og hei, så søt lapp-tattovering! Det var vel okay plaster på såret? (... ordbilder, du)

    SvarSlett
  2. wow! Den sofaen gjorde susen ;)

    SvarSlett
  3. hoho ser ut som det er flere som er god på å rote! Bra resultat da, det skal du ha. Er det fortsatt like ryddig?

    Sv/Awe så skjønn du er Karina fina!
    Kom hit, så skal jeg gi deg masse Nutella! :D

    SvarSlett
  4. Angående kaffemaskinen; om du vil så har mammaen min en du kan få kjøpe! Hun kjøpte nemlig to, men fant ut at hun ikke trenger den andre ettersom at hun allerede har en som er enda bedre. Om du er interessert kan du bare sende mail på mail@martineruud.com :-)

    Og herre, for en forandring etter at du ryddet :p God helg :)

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord blir jeg glad!