søndag 21. august 2011

Pictures and words of today

PICTURE OVERLOAD:








Vakre bilder fra dagens explore på weheartit.com. Hvert bilde er linket tilbake til kilde.

Det har vært en spennende fadderuke sålangt, og igår bega vi oss ut på en såkalt "Pub Crawl"! Det var en miniquiz inkludert, og vi hadde det veldig moro! Supre folk, alle sammen. Fått spesielt god kontakt med et par av dem, Ikveld var jeg også med på vors hos Christer, en av fadderne, og vi hadde det som alltid veldig gøy. Jeg var utstyrt med to bokser cola, og synes det var helt grei drikke på vors. Drikker jo ikke alkohol, så cola er alt jeg har hatt med meg på vorsene sammen med de andre. Har heldigvis ikke følt noe drikkepress, og det har fadderne vært klare på at jeg skal slippe også. Nesten som storesøsken å regne nå, og det har vært veldig godt å ha noen å spørre om de forskjellige tingene som inngår i det å være ny på en stor høyskole.

Sålangt har året vært veldig spennende, men det er også litt skremmende ennå. Fryktelig mye informasjon å observere! Forhåpentligvis blir ting bedre etterhvert.

Istedet for å bli med de andre til studenthuset for å se Terje Sporsem dro jeg hjem igjen, jeg. Greit å kunne ta det med ro enkelte kvelder også, det kan fort bli litt for mye med festing så mange kvelder på rad. Glad jeg slipper hangovers (:


Forresten så holder Nina en konkurranse nå, hvor vinneren får velge wall prints til 500 kroner. Nydelige wall prints som kan festes på så mange måter!


3 kommentarer:

  1. Eh, jeg tror ikke jeg kommer til å drikke, jeg heller :) Kanskje ikke engang cola om jeg fortsetter som nå ;) :D ps. flooootte bilder!

    SvarSlett
  2. er så glad for at du har det flott så langt søta <3 unner deg virkelig en flott studietid, håper det kommer til å fortsette sånn.

    flotte bilder<3 elsket det med snape, akkurat sånn vil jeg være som gammel dame, i go'stolen med en potterbok - always

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord blir jeg glad!