mandag 14. november 2011

Inspirational Monday

Enda frosten sakte, men sikkert legger seg i hver eneste krink og krok nå om dagen tar jeg meg ofte i å lengte tilbake/frem til våren. 

En ting jeg savner veldig nå som jeg er blitt travel student er det å "kunne" dra på helt spontane fotosafarier. Egentlig har jeg vel ingen unnskyldning, for istedet å flølge med på Grey's Anatomy kunne jeg dratt på safari minst en time i uka...



En annen ting jeg savner veldig er reising. Samtidig inspirerer det meg til å være flink så lenge jeg kan og heller spare til å en dag kunne besøke noen av de fantastiske steder som verden har å tilby.


Musikk og film er for meg uuttømmelige kilder til inspirasjon, men samtidig kjenner jeg at jeg må passe på å ikke gå i den fellen som for mange år siden virket totalt tåpelig da mine foreldre gjentatte ganger advarte meg; "Pass deg så du ikke går deg vill i fiktive verdener og glemmer den virkelige".


 // Alle bilder er lenket
tilbake til opphav.

1 kommentar:

  1. Fiiiiine innlegget, Karina!! Liker'e! Flotte ord og tanker, og fine illustrerende bilder; fiin følelse!

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord blir jeg glad!