mandag 5. september 2011

Well, let's step outside, let's go for a ride just for a while

1) Nyankomne produkter/varer fra feelunique.com og 2) platekompaniet.no pluss et bilde fra et herlig skumbad (med skum fra flaska i hjørnet; Soap and Glory Calm One Calm All Bubble Bath. Herlige produkter! (Fra Boots apotek).

Aller først må jeg bare si at mitt lille ønske om at noen bedre og mer enestående skulle dukke opp i Idol virkelig gikk i oppfyllelse. Bare hør på dette:

Helt magisk in my opinion!


Imorges lot jeg sykkelen stå for å heller påkoste meg en busstur inn til sentrum. Sjåføren denne gangen var den peneste bussjåfør jeg noengang har kjent; en gang kjøpte jeg tilogmed en kopp kaffe til ham fordi han var grei nok til å ta meg med i bussen selv om han ikke kjørte en buss i rute. Om sommeren, eller når sola er sterk nok, bruker han et superstilig par pilotsolbriller, og håret hans minner meg om 60-tallet og politikonstablene i Aidensfield. Swoon

Klokken går urimelig raskt når den helst ikke skal gjøre det, og det er på tide å gå til sengs siden jeg skal tilbake på observasjonspraksis imorgen tidlig. God natt! 

4 kommentarer:

  1. Hurra for ankommelser! Post digger man! OGså skumbad, da! Og hei, han var SUPER!!! JEG DIGGER HAM! Også den jenta, husker ikke navnet i farta...

    SvarSlett
  2. /Takk for dine utrolig fine ord!! Ps. jeg er ikke noen kløpper i navn, eheh :p

    SvarSlett
  3. Omg, han gutten var FLINK!!! Har sett litt på Idol, og må si at jeg maks har syntes at to er flinke av alle de som gikk videre. Skam!!

    Takk for at du la ut link til en side med billige produkter! Skal definitivt sjekke ut ansiktsprodukter der:p

    SvarSlett
  4. noe som også er fint med feelunique er at de betaler tilbake toll om du handler for mer enn 200kroner :)

    joda isak var flink han, på audition, har ikke sett noe av han etterpå som har vært suverent.. men han har jo fått såpass mye spalteplass at han går vel helt sikkert videre..

    heier på eirik i den semi-finalen jeg :)

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord blir jeg glad!