tirsdag 30. august 2011

I let it fall, my heart, and as it fell, you rose to claim it







Har prøvd en mye brukt bedringsmetode idag, for det er jo et kjent fenomen at jenter som ikke føler seg helt på topp gjerne har en tendens til å teste de nærmeste shoppesteder for nye ervervelser. Dette ble med meg hjem; Mascara fra L´oréal (vannfast Volume Million Lashes), Beatles-t-skjorte og sorte Uggs-etterlignere fra H&M, shampo fra Kérestase, Taming Elixir og balsam fra Sebastian, ring fra Arts & Crafts og spiralhefter + to penner fra Ark Dahl. Veldig fornøyd! Spesielt med ringen; syns den var akkurat passe subtil, samtidig som at den står frem på egenhånd!

Formen har ikke vært helt god idag, og jeg forsov meg til første forelesning - føltes som at jeg var halvveis i koma, og hørte ingenting av alarmene som gikk av imorges. Dro på skolen til to forelesninger i loggskriving og pedagogikk, og deretter en halvtimes gruppemøte med studieveilederen. Deretter bega jeg meg ut på nevnte shoppingrunde, noe som resulterer i en forhåpentlig shoppestopp for september. Bør holde meg unna butikkene på en stund, siden inntektene nå blir mye mindre med tanke på at jeg kun jobber helg.

Øverst i innlegget kan dere høre en helt fantastisk sang av Adele; Set Fire to the Rain. Tror faktisk ikke jeg har hørt den før idag, da jeg var inne på Kremmerhuset. Tror den må være min favoritt fra den særegne britiske sangerinnen.

Fikk med meg første program i årets Idol-runde, og må si det var et par gode auditions med fra Oslo, men jeg ble ikke "blown away" av noen av dem, egentlig. Håper de flotteste kommer senere! :) Så dere på Idol?

5 kommentarer:

  1. Digger ringen, jeg også!! Og hei, den sangen eeer veldig fin! Cover av sangen også! Men jeg har fått hekta på den andre hun synger, Someone like you, den er fin når man er deppa! :') Og hei, jeg er heller ikke stort imponert av idol så langt... :p
    x

    SvarSlett
  2. // Åh, jeg visste ikke at du var med på Idol!! Men det er ganske teit at de plukker ut bare 100, for de tar jo både dårlige og gode, og da får andre ikke mulighet -.- Bare for at det skal være noe å se på... Men det er liksom ikke morsomt å se på heller når man vet at TV2 har plukka ut på forhånd!

    SvarSlett
  3. Åååh, jeg elsket den t-skjorten. Er den fra H&M?

    Og den sangen... I looove it! Er definitivt en av mine favoritter fra Adele, om ikke favoritten mtp at f.eks rolling in the deep blir spilt overalt så er litt lei den!

    SvarSlett
  4. Fine sangen!

    Og jeg er helt sikker på at dine nye innkjøp kommer til å gjøre dagen så meget bedre ;)
    MmmmKérestase!

    SvarSlett
  5. bra kjøp søta :)

    den sangen skal faktisk eirik fra verdal synge i neste idol semi-finale :)

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord blir jeg glad!